Wroclaw Service Jam 2017

Reportaż

Projekty

iTR@M

Chcesz wiedzieć, co należy zrobić, aby podróż transportem publicznym stała się niesamowitym doświadczeniem? Jesteś gotowy do drogi?

Opis:
iTR@M to świetne rozwiązanie na irytujący i nudny czas spędzany w komunikacji miejskiej.
Czy pamiętasz to uczucie… wchodzisz do tramwaju i nie spodziewasz się niczego interesującego? Jesteś pewien wyłącznie jednego… To będzie nieciekawa, długa podróż, po prostu do celu. Ale poczekaj…
Kiedy wchodzisz do tramwaju coś się zmienia. Siadasz na siedzeniu i dostrzegasz ekran na oknie. Uruchamia się mówiąc: „Hello? Lo? O? o.” i teraz się zaczyna: gry, komunikatory, wiadomości, promocje i wiele innych. Wszystko przez dotknięcie palcem. Wszystko spersonalizowane, interaktywne i bezpłatne! Po prostu dotknij ekranu i Twoja podróż zakończy się w mgnieniu oka. Oczywiście możesz zostać i jechać dalej…
Miłego!

Senior-friendly waiting room

poczekalnia przyjazna osobom starszym

Opis:

Starsi ludzie często czują się sfrustrowaniu podczas oczekiwania w poczekalni na wizytę u lekarza. Tracą w niej wiele ważnego czasu.

Postanowiliśmy przedefiniować doświadczenie pobytu w poczekalni. W ten sposób powstał dwuetapowy model. Pierwszy etap to pokój rozrywek gdzie seniorzy mogą się wspólnie integrować i w luźny, zabawowy sposób spędzać czas. Drugi etap jest bardziej indywidualny i prywatny. To przestrzeń, która pozwala przygotować się do wizyty oraz dowiedzieć się więcej, w jaki sposób dbać o zdrowie i zapobiegać chorobom.

Teraz pacjenci mogą cieszyć się czasem spędzanym w poczekalni… i nie czekać!

NOPE

aplikacja do zarządzania czasem spędzanym na smartfonie

Opis:
Czy kiedykolwiek zdarzyło się Tobie przeglądać godzinami telefon bez zwrócenia uwagi na ilość czasu, który upłynął?
Jeżeli tak, to NOPE to aplikacja, której naprawdę potrzebujesz. NOPE jest w stanie pomóc Tobie zapanować nad czasem, który spędzasz ze smartfonem.
Aplikacja NOPE tworzy Twój profil na podstawie statystyk używanych przez Ciebie aplikacji, w zależności od tego gdzie ich używałeś, jak długo i w jakie aktywności byłeś zaangażowany. Wynikiem jest otrzymywanie raportu ze wskaźnikiem Twojego postępy oraz rekomendacjami, w jaki sposób powinieneś poruszać się po smartfonie bez utraty czasy na tematu, które Ciebie nie interesują, tym samym nie tracąc na prywatnych relacjach. Dodatkowo, jeżeli potrzebujesz wsparcia w zmianie swoich przyzwyczajeń, będziesz miał możliwość skontaktować się z Mr./Mrs. Nope.

Skill Hunter

możesz być kim chcesz, spróbuj siebie jednak najpierw w tym

Opis:
Serwis dedykowany zarówno dla osób, które są znudzone obecną pracą jak i dla tych, którzy nie są pewni, jaka jest ich wymarzona praca.
Platforma umożliwia znalezienie mentora, który opowiada i przedstawia jak wygląda jego codzienna praca. Oprócz charakterystyki dnia codziennego, w trakcie mentoringu, mentor zadaje również swojemu mentee określone zadania, po wykonaniu, których mentee otrzymuje feedback ze swojej pracy. Dzięki temu mentee jest świadomy, jakie obowiązki i obszary czekają na niego w danej pracy. Aplikacja pomaga podjąć decyzję dotyczącą dalszej ścieżki rozwoju.

Local Experience

aplikacja łącząca turystów ze społecznością lokalną

Opis:
Local Experience to alternatywny sposób podróżowania poprzez doświadczanie i poznawanie lokalnej społeczności. To aplikacja, która pomaga odnajdywać i dowiadywać się o miejscach, które nie są często znane typowym turystom. Aplikacja ma na celu łączenie ze sobą społeczności lokalnej oraz turystów, poprzez wspólne dzielenie się doświadczeniami oraz wspólne spędzanie czasu.

HOPsital

serwis dla dziecięcych pacjentów szpitala

Opis:

HOPsital to portal zbudowany z myślą o łatwiejszym pobycie dziecka w szpitalu.

HOPsital składa się z trzech współistniejących elementów.

Pierwszy to strona internetowa, która zawiera zarówno sekcję dla rodziców jak i dla dzieci. Sekcja dla rodziców to przydatne i częste FAQ dotyczące chorób oraz informacje, w jaki sposób przygotować dziecko to pobytu w szpitalu. Sekcja dla dzieci to zaanimowane historie i opisy związane ze szpitalem, które przedstawione są w przygodowej i przyjaznej formie.

Drugi element to aplikacja mobilna, która ma pomagać dzieciom we wskazaniu miejsca bólu. Przy użyciu awatara młody pacjent byłby w stanie dokładnie wskazać miejsce na ciele, gdzie pojawia się ból lub niedogodność. Pozwala to na sprawniejszą komunikację lekarza z dzieckiem. Głównym celem samej gry jest uleczenie awatara, co powoduje, że dziecko stara się dokładnie przedstawić i znaleźć bolące miejsce.

Kolejnym elementem jest specjalnie zaprojektowany zewnętrzny i wewnętrzny standard wizualny szpitala. Przestrzeń jest bajkowa i magiczna. Pacjenci mogą przebrać się za bajkowe postaci, co pomorze im w uwierzeniu, że miejsce jest przyjazne. W ramach standardu zostanie zaprojektowany system orientacji w postaci kierunkowych znaków i linii. Pokoje szpitalne przypominałyby las, podwodny świat, zawierałyby ogromną wannę. Do tego powstałaby specjalnie zaprojektowana animacja VR, która odciąga od myślenia o stresujących procedurach i badaniach.

Fotorelacja

Organizatorzy/Mentorzy

Kasia Sudoł

Organizator/Mentor

    Andrzej Bogatko

    Organizator/Mentor

      Krzysztof Jagiełka

      Organizator/Mentor

        Adam Zawiślak

        Organizator/Mentor

          Empty. Edit page to add content here.